S.N. Aeroportul Internaţional Timişoara – „Traian Vuia” S.A.

•    sediu – str. Aeroport nr. 2, com. Ghiroda, jud. Timiş, Romania

•    cod poştal – 307210

•    telefon Call-Center – 0256 / 386 089;

Program Call-Center: 07:00-19:00;

•    fax –  0256 / 490 705
•    e-mail –relatii.publice@aerotim.ro
•    pagina web – www.aerotim.ro
•    Reg. Com. J 35/1183/1998
•    Cod Fiscal: RO 11178217
•    Cod IBAN RO34RNCB0249049296020001
•    Telex: LRTRRAYD
•    SITA: TSRAP8X
•    Cod OACI: LRTR
•    Cod IATA: TSR

 

Contactați-ne

     

    CHESTIONAR DE EVALUARE A SATISFACTIEI CLIENTILOR

     

    Stimate client,
    In vederea imbunatatirii serviciilor oferite de catre SN AIT TV SA va rugam sa completati acest chestionar acordând o nota de la 1 la 5 (5 scor maxim).

      1. În experiențele de interacțiune directă cu angajații SN AIT TV SA, cum apreciați atitudinea și amabilitatea personalului cu care ați venit în contact?

      2. Cum apreciați serviciile/facilitățile oferite de către SN AIT TV SA?

      3. Comparativ cu produse similare de pe piață, cum apreciați tarifele practicate de SN AIT TV SA?

      4. Cu privire la soluționarea spețelor, cum apreciați intervalul de timp în care a fost soluționată problema dvs.?

      5. Cum apreciați prestația profesională a personalului responsabil cu soluționarea problemei?

      6. Vă rugăm să ne precizați cât de probabil este să ne recomandați altui client?

      *Vă asigurăm că informațiile oferite de dumneavoastră în acest chestionar sunt confidențiale și au rolul de a ne oferi o imagine cât mai clară a modului în care reușim să răspundem solicitărilor dumneavoastră și de a îmbunătăți relația de colaborare cu clienții noștri.